In Bolanche again

Igår blev det två intervallpass på lägret. Först 45min effektiv myrlöpning. Sen blev det 90x(15x15) på eftermiddagen. Kände mig lite sliten i armarna sedan DöK passet på tisdagen. Efter sista passet åt jag och sedan tog jag Kinnekulletåget upp till Hallsberg där jag bytte till TiB och for upp till Borlänge. Så nu bor jag i Jochens lägenhet eftersom jag har flyttat ur min. Dessutom har jag möjlighet att sno internet här. Inte dåligt det och massor med Cred till Jochen för det.

Idag har jag kört ett distanspass RK ikring Borlänge på förmiddagen och sen har jag haft besiktning av våran lägenhet. Det gick utan problem som tur var. Så nu är man inte Borlängebo längre. Snart är det dags att ta sig ner på Peace&Love området och spana in Miss Li till att börja med. Sen blir det bl.a The Hives, Manu Chao, In Flames och Sahara Hotnights om jag hinner.

Have a great time!

Kommentarer
Postat av: waxman

wike slarvar med träningen när du inte är på plats

2008-06-26 @ 22:58:01
Postat av: Joakim Engström

King att du mår bra i lägenheten. Är det några heta hondjur i stan?

2008-06-27 @ 14:52:12
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0