Lång tisdag

Idag började jag plantera med Team Sweden. Blev en riktigt stabil dag fram tills kl 15. Jonatan hade kört fast bussen lite när vi skulle vända och när vi skulle putta loss den på slutet av dagen visade det sig att tändningen varit på lite för länge. Slut på batteri 2 mil ute på skogen vid Noppikoski är ingen höjdare. Vi försökta springa igång bussen men det var lönlöst. Inte fanns det någon täckning för mobilerna heller. Så jag fick jogga en bit ner emot Noppikoski och ta mig upp på ett berg där jag tillslut fann lite täckning och kunde ringa efter assistans. Blev en 2,5h arbetsdag än beräknat men jag hade ju trevligt sällskap där ute i vilket fall.

Nu på kvällen har jag spanat på fotboll. Skönt att Sverige äntligen lyckas göra mål. Zlatan visar än en gång hur viktig han är för landslaget. Dags att sova nu så man orkar jobba och träna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

Vadå? det är ju skönt att sluta tidigt! Då blir man inte lika sliten! Ni har ju slavlön, jag tycker min lön är verkligen rimlig!

2008-06-11 @ 15:26:15
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0