Time for Jukola

Blev en till trevlig dag på skithygget. Fast idag var man ju inställd på vad som väntade så det gick lite smidigare idag. Synd på grabbarna som måste åka dit igen imorgon för att avsluta det hela. Själv har man ledigt för Jukola. Ska springa med Schwabinger Löwen. Vi är ett kompisgäng med lite blandade orienteringskunskaper som troligen kommer ha väldigt kul där borta iaf. Åker till Sthlm imorgon sen blir det färja över till Åbo. Buss till Tampere på lördag morgon. och sen startar herrkaveln kl 23. Själv ska jag springa sista sträckan så jag antar att jag startar kring kl 8 på söndagsmorgonen. Efter ett väl genomfört lopp blir det sedan buss tillbaks till Åbo. Kvällen kommer avslutas med bankett på färjan tillbaks till Sthlm. På måndag ska vi sedan städa ur lägenheten i Borlänge.

Scwabinger Löwen:
1. Andrus Inntal
2. Eirich Sollspiel
3. David Beckenberg
4. Heinrich Sandwacholder
5. Erhart Nestor
6. Wilhelm Hase
7. Lothar Sotter

Sprang träningstävling i Orsa nu på kvällen. Gick inte alls särskilt bra. Bommade en hel del, halkade och drog upp en liten sträckning i baksida lår och toppade det hela med lite näsblod. Så nu är man laddad och klar inför Jukola. Nu ska jag packa och kolla på lite fotboll. Kommer väl en rapport på måndag om vad som har hänt i Finland.


Plantbussen går som ett spjut när batteriet är laddat.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Lycka till!!

2008-06-13 @ 21:29:50
URL: http://followdirgni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0