Bra måndag

Började dagen med ett rullskidpass. Precis innan jag tänkte svänga av hemåt ringde Jochen och sa att han bangade våran tur upp till Mora. Planerna ändrades lite och jag styrde ut på en längre tur än jag hade tänkt mig. Åt sedan lunch innan jag satte mig på tåget upp till Mora. Väl där hann jag med ett kajakpass och lite fika innan det var dags för andra deltävlingen av terrängserien. Öppnade loppet i ett ganska högt jämt tempo och höll det ända in till mål. Vann ganska komfortabelt. Fick en grillad med bröd efter målgång och sen blev det en snabb dusch och iväg bort till tåget igen. 165:- för 2.8km löpning och en grillad med bröd är inte helt fel. Så nu har man landat i Borlänge igen efter en ganska tuff dag.

image1

Kommentarer
Postat av: Marren

Fick man vara först här;) Fint löpsteg!

2008-05-19 @ 22:35:50
Postat av: Låma

Håller med Marren, ser ut att vara bra driv!

2008-05-21 @ 15:00:53
Postat av: Lars

Dock inte samma driv som när Marren springer. Jäklar vad han pinnar på.

2008-05-22 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0