Sista dagen med internet i Borlänge ?

Har sagt upp internetabonnemanget här i Borlänge fr.o.m 28 Maj. Så vi får se hur punktliga dom är med det. Skulle bli lite tomt att klara sig utan internet de sista dagarna. I övrigt håller jag på att plocka ihop lite grejer och ordnar med lite flyttanmälan, adressändringar och uppsägningar av olika abonnemang. Har även anmält mig till O-ringen Multisport idag. Ska köra i långklassen tillsammans med David Holmberg i Team Starmaker. Tur att man redan har boende i Sälenområdet för det skulle nog blivit lite problem att få sådant i dagsläget. Varit lugnt på träningsfronten idag. Kände mig lite sliten så jag passade på att ta en vilodag, men imorgon blir det hårdkörning igen.

Kommentarer
Postat av: kajjan

var ska vi nu grilla??

2008-05-28 @ 07:17:23
URL: http://richardson.blogg.se
Postat av: joakim engström

ja skandal! Men det blir inte mora till hösten eller? Falun eller norr?

2008-05-28 @ 15:45:02
Postat av: Ingrid

Kul att du har blogg, intressant läsning. Blev nyfiken på var du har tänkt o ta vägen?! Kram

2008-05-28 @ 20:03:02
URL: http://followdirgni.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Det låter som en bra plan, är bra att vara där man har många träningskompisar. Ska du springa vasastafetten i höst tror du? Såg att du sprungit bra på terrängserien,kul! Vad händer annars i sommar? kram

2008-05-28 @ 21:34:20
URL: http://followdirgni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0