Träning i Mora och Runn runt.

Igår hade vi träningsdag uppe i Mora med skidhögskolan. Blev två ol/löp övningar på f.m och efter lunch ett kajakpass på Siljan/Orsasjön. Dagens hjälteinsats gjordes av Emil Brindbergs som räddade en liten fågel som ramlat i vattnet under kajakturen. På kvällen var vi ett gäng som var bort till Falun och kollade på Rix FM Festival. Kanske inte mina favoritartister som uppträdde. Men det var trevligt i vilket fall.

Idag har jag och JG tagit en cykeltur runt Runn. Självfallet så tjuvstartade jag passet med en extra bonussväng innan jag plockade upp JG. Gamla järnhästen spinner på fint ännu, även om vevpartiet är lite glappt och växlarna lite skumma. Efter lunch blev det ett intervallpass RK på bandet. Känner mig riktigt stark för att vara den här tiden på året. Nu hoppas jag vädret håller i sig så man kan grilla lite ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0