Full fart igen

Nu går träningen på full fart igen. Känns bra och inspirerande. På förmiddagen var jag, Jocke, Rikard och Susanne upp till Grönklitt och körde ett distanspass. Riktigt fint där uppe nu även om det ligger några stenar på vissa ställen. Var några minusgrader och solen var på väg uppöver. Riktig skidpropaganda så här års. Efter passet blev det en lunch på Mora Parken där det traditionsenligt serverades ärtsoppa och pannkaka. Sen bar det vidare emot skidgymnasiet för att vikariera lite idag med. Följde med tvåorna på eftermiddagspasset. Vi körde klassiska tröskelintervaller i Älvdalen. Riktigt fint där också. Jag hängde med på några intervaller och försökte matcha eleverna lite samtidigt som jag studerade lite teknik. Tur det går lättare när man ligger bakom. I slutändan blev det dock både ett bra pass för mig och för eleverna.

Kommentarer
Postat av: Hammer

Gött. Välkommen tillbaka till "banan"

2008-11-20 @ 22:03:55
URL: http://indiepop.blogg.se/
Postat av: rollen

Såklart lägger du dig bakom för att studera "teknik"...

2008-11-21 @ 15:05:13
Postat av: Joakim Engström

Rollen> haha klart han gör, men vilken paralell syftar du till egentligen? hehe

2008-11-21 @ 15:18:09
URL: http://www.joakimengstrom.se
Postat av: Sadde

Gött! Bjuder du in Hammer å Rollen på klassfesterna sen eller?

2008-11-21 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0