På bättringsvägen

Känner mig bättre idag men inte tillräckligt bra för att kunna åka till Bruksvallarna imorgon. Som sagt gäller det att försöka behålla lugnet nu och vänta ut förkylningen riktigt. Blir nog ett par dagar till lugnt som det känns just nu. Klubbkompisarna gjorde säsongspremiär i helgen och det ser ju lovande ut. Adam vann före Jocke på den platta banan i Orsa. Gufen drog till med en femteplats. Så grabbarna höll ställningarna trots att det blev en del avhopp p.g.a sjukdomar. Det gick dock lite rykten om att några tänjt lite på reglerna vad gäller den klassiska stilen. Bara vintern kommer med lite tuffa banor så ska inte den diskussionen behövas hoppas jag. Klassisk sprint är ju som vanligt en riktig definitionsfråga men på ett distanslopp ska det inte behöva vara nått snack om det.

Vädret känns lite sådär just nu. I Mora har det regnat och varit mulet större delar av helgen. Nu är det dags att snön kommer även här. Har inte varit de allra bästa förhållanden i Bruksvallarna heller vad jag har förstått. Men jag hoppas dom får till det bra till helgen ändå. Då ska vi vara friska och pigga!

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Klokt av dig att vänta ut förkylningen. Lycka till i premiären.

2008-11-10 @ 18:20:42
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0