Läger i Torsby

Nu är jag på plats nere i Torsby igen. Tog en extra vilodag igår istället för att springa Hackmora då resan som sagt blev lite jobbig hem från Ramsau. Lägret började med Hovfjällsrace. Asfalten var blöt vilket gjorde att det gick riktigt segt uppöver och framförallt på stakpartierna. Sen var inte min uppladdning med 2 dagars vila den riktigt optimala för ett race. Blev alltså inget höjdarresultat för min del men en bra genomkörare i vart fall. På eftermiddagen körde jag på rullskidbanan medans de andra tog ett pass inne i tunneln. Känner att jag lika gärna kan köra några av distanspassen ute då jag varit på snö precis. Det är meningen att detta läger ska vara lite mer fartbetonat vilket känns bra nu då en spännande säsong börjar krypa allt närmare. Avslutade dagen med att hjälpa coach Johan att få igång skolans nya Sport-Ident system. Var lite pillande och manualläsande. Men nu är det igång så imorgon blir det Sport-Ident på Skid-O övningen.

Kommentarer
Postat av: Gufen

hejsan! har du blivit av med kortet??

2008-10-15 @ 15:27:53
URL: http://www.gustavhall.se
Postat av: gufen igen

hehe...ja det e lite tungt just nu...

men trodde du skrev att det va värre för dig :P

2008-10-15 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0