Ny cykel på gång

Har bestämt mig för att uppgradera lite till nästa års multisport säsong. Så nu är en Scale 20 beställd. Var ett tag inne på om jag skulle vara så hård så att jag slog till på en Scale RC direkt men nöjde mig med en Scale 20 då jag är lite sugen på att uppgradera kajak till nästa säsong också. Behöver nått som inte har underliggande roder då jag har siktat in mig på att köra Åre Extreme Challenge nästa år. Sugen på en Zedtech Python eller en Rocket+. Vi får se vad det blir. Cykel är i vart fall klar.


Började dagen med lite styrka och sen var jag iväg på massage. Skönt att rensa ut lite skit ur benen inför lägret. På eftermiddagen blev det sen en löptur med klubben. Jag, Erik och Rikard blev uppskjutsade till Oxberg och sprang ner till Mora. Niklas mötte oss i Läde och följde sen med hemöver. Var skön löptemperatur ute men mina knän klagade lite på slutet. Dom är sugna på långledigt över vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0