Tillbaks från Ramsau

Nu har jag rullat in i Mora igen efter 10 dagar i Ramsau. Det har varit ett grymt bra och givande läger. Jag kommer definitivt att återvända dit för fler läger för det bjuds på fantastiska träningsmöjligheter. De sista dagarna bjöd på riktigt fina soldagar uppe på glaciären. Dessutom lyckades jag sista dagen hinna med att åka både rullskidbanan och upp till kabinbanan. Jag har blivit avplockad i Kehre 7 två gånger tidigare under veckan men nu hann jag äntligen upp. Känns bra eftersom Jerry hävdade att man inte varit i Ramsau förrän man genomfört det =).

 

 

Hemresan blev lite seg eftersom vi lyckades missa det första tåget med 10 min vilket resulterade i att vi fick vänta på Arlanda 4h. Dessutom var det tåget nästintill fullt så det var bara att inse att staten skulle råna en genom att bara ha 1-klass biljetter kvar. Vet inte om det var så lyxigt men dubbelt så dyrt var det iallafall. Jag hade planer på att eventuellt springa Hackmora Bergslopp imorgon men nu när resan blev så seg hem så avstår jag från det. Det är nog dessutom lika bra att jag tar det lite lugnt imorgon för jag åker ner till tunneln på några dagars läger med skidhögskolan med start på måndag. Kroppen känns riktigt pigg men vi får se vilken reaktion det blir nu när man kommer hem. Förhoppningsvis håller jag mig frisk och pigg.


Kommentarer
Postat av: emelie

ha det bra, fin blogg förresten =)

2008-10-11 @ 22:20:43
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0