Livi besökt

Nu är jag uppe i Mora igen efter att ha spenderat några dagar nere i Borlänge. Var inneboende hos Jocke några dagar. Passade bra då jag även kunde hjälpa min handikappade kollega med lite vardagliga sysslor. Idag gjorde jag höstens tester på Livi(Lugnets IdrottsVetenskapliga Institut). Kroppen var lite seg efter de senaste veckornas hårdkörning och jag hade svårt att göra mig av med mjölksyran emellan testerna. Så det blev inget rekord denna gång. Gjorde dock ett bättre test jämfört med samma period förra året och även bättre än i våras. Så det verkar gå frammåt iallafall. Nu ska jag ta det rätt lugnt fram tills nästa onsdag då jag beger mig till Ramsau för lite glaciärträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0