På väg emot läger i Sälen

Blev en servicedag idag. Tvättade av kajaken och cykeln. Ordnade lite med rodret som strulade lite. Fixade lite problem med cykeln som uppstått efter tävligen i Göteborg. Annars blev det ganska lugnt fram tills kvällen då Marren sms:ade och frågade om jag hängde med på innebandy. Som vanligt kan jag inte tacka nej till sånt om jag inte har någon riktigt bra anledning. Blev några matcher på St:Mikaelskolan med blandade lag. Dock bör poängteras att sista matchen var det vi Moringarna emot skidgym folket och naturligtvis gick vi segrande ur den striden som beskrevs som prestige-match av skidgymgänget innan nersläpp.

Nu har jag packat väskorna igen och imorgon beger jag mig av tillsammans med skidhögskolan till Sälen för att vara på läger fram tills fredagen. Det blir nog bra och det ska bli kul att åka upp till fjällmiljön nu när mitt knä verkar hålla för löpningen. Är dessutom ett riktigt stort gäng som åker iväg då det inte bara är skidåkare utan även orienterare med. Kan nog bli en tuff vecka där uppe. Precis vad jag behöver just nu.

Kommentarer
Postat av: Gufen

Hej Sralle!

Läget? Hårdkörning i äle ågra dagar låter gött...själv pluggar man vet du :) Undra lite om du skulle vilja skicka lite bilder till mig från läfret i torsby? lr hur kan man få dom på ett enkelt sett..? Kram

2008-09-15 @ 14:32:43
URL: http://www.gustavhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0