Ramsau väntar

Nu har jag börjat packa väskorna för läger igen. Imorgon åker jag ner till Stockholm för att fortsätta vidare emot München på onsdag morgon. Väl där blir det en bilresa ner till Ramsau. Första gången jag är iväg dit så det ska bli spännande att se vad som väntar. Jag hoppas det blir bra skidåkning och fina förutsättningar för bra träning. Rapporterna jag har fått är dock att det ska bli regn nere i byn onsdag till fredag vilket gör att snö nog är att vänta uppe på glaciären. Perfekt med lite nysnö så länge man kommer ut på träningen. Annars så gilder träningen på som det ska just nu. Knäna gör sig lite påminda ibland men det är just inget som stör så mycket. Idag blev det styrka på morgonen och sen var jag iväg och mjukade upp kroppen med lite massage. Efter en fika på stan med Buckas blev det sedan stakintervaller och lite skidgångsintervaller tillsammans med Erik och Rikard.



Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

UPDATE!

2008-10-03 @ 20:04:48
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0