På läger i Sälen

Efter en härlig weekend i Brighton med kortspel och alldeles för mycket friterad mat så har man nu styrt kosan upp till Sälen istället. Blir mitt första läger med klubben den här säsongen.
Idag började vi med att köra rullskidor ifrån Risberg upp till Lindvallen och på eftermiddagen blev det ett skidgångspass. Kroppen kändes bra och var pigg så jag tror det kan bli ett riktigt bra läger här uppe. Vädret var lite svajande idag. Men lagom till att vi skulle träna så slutade det regna och solen började faktiskt skina lite på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Skidgång är härligt! Tack för att du påminde mig. Det måste jag köra snart.

2009-08-11 @ 22:17:19
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0