Sälen update

Nu har det gått några dagar på lägret här uppe i Sälen. Det har varit riktigt bra dagar ännu så länge. Idag har vi kört lite intervaller nere på löparbanan på Tjärnhedens IP. Kändes bra men blev lite öm i en vad emot slutet av passet. Efter den obligatoriska eftermiddagsfikan så blev det en batalj på minigolfen emellan mig, Jocke och M. Argårds. Jag gick naturligtvis vinnande ur den matchen. På eftermiddagen så var det valfritt pass och jag och några till valde att cykla upp till  Högfjällshotellet och köra styrka. På hemvägen tog vi en tur upp till toppen av Lindvallen  och körde downhillbanan ner. Imorgon blir det troligen två lite lugnare pass för min del för att sedan avsluta lägret med Cykelvasan på söndag.

Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

Okej att du vann men "som vanligt" var väl tilltaget;)

2009-08-15 @ 21:34:13
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0