På hemväg från Vuokatti

Sitter på flygplatsen i Luleå och väntar på ett flyg ner emot Sthlm. Ska stanna där tills imorgon då vi har utvärderingsmöte med multisportlaget. Helgen i Vuokatti har varit lite kylig. Men jag har hört att det varit kallt hemma också så det är nog bra att man acklimatiserat sig lite. Tävlingarna gick inte alls som jag hoppats. Blev en 49:e plats på 15km K, 74:e plats på Sprint K och 70:e plats på 15km. Så fruktansvärt illa. Jag orkar inte åka igenom ett helt lopp riktigt. Det är något som inte fungerar riktigt som jag vill just nu men jag vet inte vad det beror på. Måste försöka hitta tillbaks till rätt väg igen. Tur vi bara är i december ännu. En månad kvar till SM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0