Var ett tag sen

Det var ett tag sen jag skrev nått nu av den enkla anledning att jag inte tävlat på ett tag. Förra veckan tog jag det dessutom rätt lugnt. Blev mest lugnare distanspass, vilket passade bra med tanke på kylan. Ägnade helgen till att umgås med lite kompisar, som jag har alldeles för lite tid till annars på vintern, spelade en del Magic och laddade helt enkelt batterierna inför det nya året. Denna vecka har jag vridit upp träningen lite igen. Igår avverkades ett antal Duathlonintervaller. Det är läge att börja träna lite utrustningsbyte och muskelgruppsbyte inför helgen. Idag har vi kört jaktsstartsrace klassiskt på klubbträningen. Det känns fortfarande riktigt bra och det ska bli kul att tävla igen till helgen. 15+15km Duathlon och Sprint Klassiskt står på programmet i Östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0