Äntligen normal puls.

Träningen har flutit på bra hittils i veckan. Blev ett paddelpass med Anders E igår fm. Pulsen var riktigt låg trots att jag fick jobba på en del. Verkar som pulsen har återgått till sitt normala stadium nu äntligen. Tog sin tid efter körtelfebern innan det gav med sig helt.

Idag cyklade jag en sväng på fm. Började med att runda Spjutmo för att ta mig vidare till Orsa och sen upp till Viborg. Till min förtvivlan såg jag att dom lagt på ett grövre slitlager på några ställen uppför backen. Jäkligt trist på en sådan fin rullskidbacke. Svårt att uttala sig om hur det blir utan att ha testat det på rullskidor. Men det såg inte helt kul ut när man åkte med cykeln åtminstone. Har dom inte fattat att backen används till träning av oss skidåkare eller vill dom helt enkelt ha bort oss !?.

Imorgon drar jag upp till Östersund efter förmiddagspasset för att kombinera lite träning och nöje på Storsjöyran.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Ja, det där är ju surt. Bra rullskidvägar får man leta efter.

2009-07-30 @ 08:05:39
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0