Ramsau

Nu har man äntligen kunnat komma ut på internet med acceptabel hastighet. Har varit nästintill omöjligt att surfa den första veckan här nere. Men igår checkade ukrainarna ut och efter det har det flutit på. Dom måste ha suttit och tankat en hel del för det tog ca 20min att komma in på sin mail då och nu går det på 1min. Så jag passar på att göra en liten rapport.

Träningsmässigt har det inte varit samma fina förhållanden här i år som ifjol. Men det har gått bra att träna i alla fall. Snön har vräkt ner och det har gått hyfsat att åka skidor nere i byn istället för uppe på glaciären, som varit avstängd några dagar p.g.a vädret. Hittils har vi varit uppe på glaciären två gånger och än så länge har vi inte sett till solen. Tre gånger till planerar vi att åka upp så jag hoppas verkligen att vi får någon dag med riktigt fint väder åtminstone. Min formstatus har inte varit den allra bästa här nere men det blir rätt bra träning ändå. Det är ju trots allt inte nu man ska vara i form. Några i gänget visar dock riktigt bra form så det ska bli en spännande vinter för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0