Småsnuvig

Hann med en dag med träning efter Lidingöloppet. Var inga problem med orken då utan tyckte jag kunde trycka på riktigt bra i backa rna när jag var ute och cyklade. Men i tisdags vaknade jag upp med täta bihålor. Blev till att ta några lugna dagar. Bestämde mig idag för att definitivt lämna återbud inför multisporten i helgen. Ruskigt synd. För jag var grymt taggad och sugen på den. Hoppas Jonte hittar någon annan att köra med. Kände mig dock betydligt bättre på eftermiddagen idag. Så om det inte blir sämre ska jag ta ett lugnt pass imorgon och se vart det leder. Men det känns dumt att köra en tuff tävling på över sex timmar om jag inte kunnat träna de senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Helt rätt att ställa in en så pass tuff tävling. Jag är också småsnuvig och har ont i bihålorna (har för mig att vi INTE träffades i helgen...).



Min tävling i morgon ligger definitivt också i farozonen.

2009-10-02 @ 07:05:20
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0