Upp och lite ner

Har tränat några pass nu igen och det har känts rätt bra. Igår blev det stakintervaller tillsammans med Martin Johansson på fm. och sen körde jag styrka på eftermiddagen. Kanske blev det lite för tufft för idag var jag lite hostig igen. Slängde in en extra vilodag. Skulle egentligen gjort tester på LIVI på onsdag men eftersom jag varit lite småkrasslig så beslöt jag mig för att flytta testerna och istället försöka bli kvitt snuvan på riktigt. Om en vecka ska vi åka till Ramsau med klubben så då vill jag vara frisk och kry. Vi får se hur det känns imorgon. Jag är ruskigt sugen på att komma igång med träningen på riktigt nu igen. Inatt ska det bli minusgrader och imorrn ska det visst övergå till regn så det blir nog lite halt framöver.

Kommentarer
Postat av: Hackmora!

Tjena! Ska du inte va me på Hackmora på söndag!? MVH

2009-10-08 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0