Laddar för löphelg i Sthlm

Imorgon bär det iväg ner till Stockholm. Ska först vara med Polar i mässan några timmar.  Sen ska jag springa en sträcka för klubben på Lidingöstafetten. Det blir jag, Ingrid Vikman, Fredrik Wallin och Erik Smedhs. 4km blir förhoppningsvis en lagom genomkörare inför lördagen. Ska bli trevligt och jag tror det kan gå riktigt bra för oss.

På lördag är det sedan dags för mig att springa 30km. Första gången på hela banan för min del. Det ska bli en riktigt utmaning. Sprang ju 26km på ett race här i somras och det var långt tyckte benen den gången. Så några kilometer till på det blir en härlig utmaning. Mitt mål är att gå under 1.55 men jag hoppas att det med en bra dag kan gå ännu lite fortare än så. Ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Emma Fahlström

Jag kommer att befinna mig längs LL-banan på lördag. Lovar att heja om jag ser dig! Lycka till!

2009-09-25 @ 07:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0