Börjat röra på mig igen.

Efter Vasaloppet så tog jag en hel veckas paus ifrån tränandet. Inte för jag kände mig så värst sliten utan mest för att få lite ordning på hostan som blivit värre under Vasaloppsveckan. Jag var även iväg och fick den undersökt men det verkade inte vara några konstigheter mer än att luftrören är irriterade. Nu har den har blivit betydligt bättre så igår började jag träna igen. Skulle ta ett lugnt pass tillsammans med Jocke igår men hjärtat fick sig en smärre chock när man helt plötsligt började röra på sig igen så det dunkade på ganska bra. Kändes som jag haft några månaders uppehåll och inte en vecka. Idag testade jag på att köra lite fart tillsammans med Jocke och Solin. Tröskelintervaller klassiskt avverkades och kroppen kändes riktigt lätt och pigg. Imorrn blir det ett par lugnare pass för att på torsdag köra ett träningsrace.

Kommentarer
Postat av: Star

Är du snygg??? Nej du är fulL!!

2010-03-20 @ 19:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0