Läger på gång.

Har kommit igång bra med träningen den här veckan tycker jag. Körde mitt första riktiga intervallpass i måndags och det kändes helt ok. Blev tröskelintervaller på rullskidorna uppför Viborg, Orsa. Dessutom hämtade jag hem en ny kajak, en Rocket+, ifrån Stockholm i helgen. Så jag har haft lite nytt att leka med i veckan. Än så länge har jag inte råkat bada med den. Det verkar lovande. Kommer ju dock inte bli någon multisport för mig den här säsongen, som det ser ut just nu, men det är riktigt roligt och bra träning att paddla ändå. Känner mig helt klart mer uthållig i överkroppen efter att jag börjat paddla.

Imorgon åker jag till Sveg för att vara med på första lägret med Team2014. Ska bli kul att träffa alla och få lite mer information om vad som väntar framöver. Det är ett kortare läger som slutar på tisdag. Sen ska jag hem och börja plantera lite skog några dagar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 01:11:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0