Nu kör vi igen

Säsongen 2009/2010 är utvärderad och lagd till handlingarna. Planeringen inför den nya säsongen är i stora drag klar. Blir en del förändringar då jag kommer att börja sammarbeta med Daniel Hammarström vad gäller träningsbiten. Kände att jag efter att ha planerat i stort sett allt själv de senaste åren behövde lite nya influenser. Det verkar inte bli några radikala förändringar utan jag och Daniel har ganska lika filosofi vad gäller träningen. Spännande ska det blir iallafall och jag hoppas att jag får vara frisk och hel under hela säsongen. Har varit en del strul de senaste tre säsongerna så nu hoppas jag att jag gjort av den biten.

Har haft den här veckan som lite uppstarsvecka. Riktigt skönt att få börja knalla igång med träningen igen. På tisdag åker jag, liksom ifjol, till Mallorca och cyklar. En hel del träning i riktigt fin terräng väntar. Perfekt som lite kick-off inför träningsperioden. Vi är en grupp på 10st blandat av en massa skidåkare och några cyklister. Tjuvkikade lite på vädret och det ser ut som onsdagen ska vara lite regnig men sen blir det sol och kring 20 grader resten av dagarna. Vi får hoppas att det stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0