Torsby->Toblach och nu Ramsau

Första delarna av min lägerperiod är nu avklarade. Vi började tillsammans med Team 2015 i Torsby en söndag för snart två veckor sedan. Där körde vi tre dagar i tunneln innan vi begav oss ner till Toblach. Där nere har vi haft det toppen. Bra träningar i tuff terräng. Grymt bra drag i gänget och det känns som att alla börjat komma igång på allvar in emot säsongen.

 

Igår så åkte Team 2015 hem till Sverige igen. Jag och Martin J tog då tåget till Ramsau och där befinner vi oss just nu för att vänta in det lilla Moragäng som kommer ner på måndag. Här bli vi tills tisdag den 19 Okt för att få lite skidåkning uppe på Dachsteinglaciären. Vädret var riktigt bra när vi anlände så jag hoppas det fortsätter så resten av perioden. Blir ett par lugna dagar nu för att vila upp kroppen lite innan vi kör på med sista delen av lägerperioden. Vi bor på Zechmannhof tillsammans med militärlandslaget och Team Exspirit. En stor samling svenska skidåkare på samma ställe. Förhoppningsvis kan vi köra några pass tillsammans och få lite extra sparring. Kroppen känns fortfarande riktigt pigg och jag är väldigt träningssugen.

 


Kommentarer
Postat av: luffi

Hey!



Allt fint med dig denna fina lördagen!? Kram Luffi

2010-10-09 @ 16:29:10
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Anders Carlsson

Fy vad avundsjuk jag blir. Jag vill också vara där...

2010-10-09 @ 21:10:30
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0