Tillbaks i Falun

Efter förra veckans läger i Östersund så har jag den här veckan förflyttat mig ner till Falun igen. Skolan har startat och jag har börjat läsa på ekonomprogrammet det här året. Anledningen till att jag gör det är att jag ville läsa företagsekonomin och den gick inte att söka som separat kurs så därför hoppade jag på ekonomprogrammet och kan således läsa Feken som ligger som första block på det programmet. Om jag sedan fortsätter läsa ekonomin återstår att se. Min förhoppning är att jag ska klara att läsa helfart fram tills jul åtminstone.

Träningsmässigt så känns det fortfarande bra. Fick en grym träningsvärk efter styrkepasset som låg sist på lägret i Östersund. Men den har mer eller mindre släppt nu. Annars var lägret i Östersund toppenbra med ett flertal hårda pass i stenhårt motstånd. Framförallt så går stakningen bra för mig. Att jag har större problem uppför beror delvis på att jag åker rullskidor som en kratta. Finns en hel del att slipa på tekniskt. Närmast väntar några veckor med medelhård träning på hemmaplan innan jag den 17 Sept åker till tunneln i Torsby med klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0