Lyckas låna lite bandbredd på balkongen

Bahnhof var punktliga och stängde ner vårat nät igår. Men om jag sitter på balkongen kan jag få in något öppet nät så jag kan hålla lite kontakt med omvärlden. Bra att någon bjuder igen på lite bandbredd. Vi har ju trots allt haft vårat nät öppet i 2 år. Sprang ett ruskigt fint pass uppe i Gyllbergen igår. Tung terräng och grymt fint väder. Fin orientering där uppe. Myrarna lämpar sig riktigt bra för oss skidåkare.

Idag har jag bara kört ett lugnt pass och mjukat upp benen lite för imorgon ska jag till Livi och göra tester. Känner mig rätt pigg så jag hoppas jag kan få positiva resultat imorgon. Var ut på stan med Jocke en sväng och besökte Almas Cafe. Gott fika och allmänt trevligt där, kan varmt rekommenderas om ni besöker Borlänge. Dagen avslutades med grillning här på 10C. Dök upp en hel del folk och det blev en fin grillkväll i sommarvärmen. Som vanligt blev det Singstar efter maten och vi hade väldigt trevligt. Lyckades dessutom spöa Jocke på alla dueller så nu antar jag att han inte är lika kaxig vad gäller Singstar.

Måste passa på att gratulera Marren till en fin 5:e plats på EM långdistansen. Grymt imponerande som vanligt. Han springer fort den killen. Nej nu är det dags att sova så man orkar prestera på topp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0